دریا

فرهنگی،ادبی،عرفانی،عمومی

دریا

فرهنگی،ادبی،عرفانی،عمومی

خودآزاری

 

 

 مَن ساءَ خُلُقُهُ عَذَّبَ نَفسَهُ؛

 

 هر که بد اخلاق باشد، خود را شکنجه دهد.

 

 

حضرت

امام جعفر صادق

علیه السلام 

 

خدایا هرکس عهده دارکار امت من شد

 

اللهم

من ولی من أمر أمتی  شیئا فشق علیهم فاشقق علیه

و من ولی من أمر أمتی شیئا فرفق بهم فارفق به ؛

 

خدایا

هرکس عهده دار کار امت من شد و برآنها سخت گرفت

 براو سخت گیر

 

و هرکس عهده دار کار امت من شد و با آنها مدارا کرد

 با او مدارا کن .

 

نهج الفصاحه

حضرت محمد

صلی الله علیه وآله وسلم

 

باغ بناگوش

 

 

تاعاشق آن باغ بناگوش شدیم

 

گفتیم ترانه ای وخاموش شدیم

 

از  یاد تو   نام ما  فراموش  مباد

 

ازخاطره ها اگر فراموش شدیم

 

 

پریش قمشه ای 

نادانی

 

هرکسی ندانسته بکاری دست زند

 

پیش از آنکه اصلاح کند تباه میکند

 

 

پیامبر اکرم

حضرت محمد صلی الله علیه وآله 

 

ثروت بزرگ

 

 

هیچ ثروتی بزرگتر از عقل نیست

 

حضرت

 امام حسن مجتبی

علیه السلام