دریا

فرهنگی،ادبی،عرفانی،عمومی

دریا

فرهنگی،ادبی،عرفانی،عمومی

طایر لامکانی ام

 

 

 

گر برود  هزار جان ، با غم  عشق  او خوشم ،

 

من که به عشق زنده ام،منت جان چراکشم!؟

 

خضر زآب زندگی ، خوش نزید ، چنانکه  من ،

 

_ از هوس  جمال  او  ، زنده  در آب و  آتشم .

 

من که ز عشق  مردنم  ، هر نفس  آرزو  بود ،

 

بهر  لقای  جاودان  ،   آب  حیات  می چشم.

 

بر  سر نطع   نیستی ،  پای  نیاز   اگر  نهم !

 

روح  قدس  بیفکند  ،  بر سر سدره   مفرشم .

 

باده   عشق   می برد   درد  سر   خمار  عقل ،

 

ساقی عاشقان بده  ،  زان می ناب  بی غشم .

 

شش جهت است،چون قفس،جای دراونمی کنم،

 

طایر  لامکانی ام ، من  نه  اسیر   این  ششم !

 

آتش   اشتیاق   تو  ،  سوخت  دل  حسین  را ،

 

شمع صفت،ولیک من- باهمه سوز- دل خوشم.

 

 

حسین

بن منصور حلاج

  

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://goldone.blogsky.com/

وبلاگ خوبی داری مخصوصا ترانه ای که گذاشتی عالیههههه، خیلی لذت بردم موفق باشی
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد