دریا

فرهنگی،ادبی،عرفانی،عمومی

دریا

فرهنگی،ادبی،عرفانی،عمومی

برهمن‌ام که شدم غلام علی

 

 

به من   رساند   نسیم  سحر   سلام علی

 

برهمن‌ام  که شدم  چون عجم   غلام علی

 

من  ضعیف      چگونه    به شعر      پردازم

 

کنار     معجزه     کامل         کلام     علی

 

چو   کودکی   که   محبت    ز مادر    آموزد

 

خوشم   که نکته  می‌آموزم  از  مرام  علی

 

سلام  ما    به  علی    آن   وصی   پیغمبر

 

سلام  ما   به  رسولان   به  احترام   علی

 

ز  بندهای  جهان    آن  زمان   رها  گشتم

 

که   اوفتادم  چون  مرغکی   به دام  علی

 

علی،  علی،  و علی  عالی و  علی  أعلا

 

پر است  هفت  ممالک   ز عطر  نام  علی

 

مساز  بطن  خودت  را   چو  گور   جانداران

 

مرا   غلام   کند    این  صدا    زکام   علی

 

علی  امیر  خرابات عشق و  توحید   است

 

تمام  خلق  به مستی  کشند   جام  علی

 

چونزد حضرت حق سجده کرده است وقیام

 

بود   قیام   همه    سجده و    قیام   علی

 

خوشا که  شعر من   این بوی بوتراب  دهد

 

صباح و  شام  معطر  شد   از مشام  علی

 

خدا  کند   که   بخوانم    چو   مردم    آزاد

 

علی  امام  من است و   منم  غلام  علی

 

 

بلرام شکلا از هندوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد